تفاوت اصلی ناودانی سنگین و سبک
페이지 정보
본문
مشخصات ناودانی
مشخصات ناودانی اروپایی
ناودانی اروپایی اصطلاحی است که برای ناودانیهای تولید شده بر اساس استاندارد اروپا مدل UNP به کار برده میشود. این استاندارد، ضخامت بیشتر و در نتیجه وزن بیشتری را برای ناودانیها تعریف کرده است. ناودانیهای تولید شده بر ناودانی طبق این استاندارد مطابق با وزنهای اعلام شده در جدول اشتال وزنی ساخته شده و به عبارتی ناودانی سنگین محسوب میشوند. ویژگی و مشخصات اصلی ناودانی اروپایی وزن و ضخامت بیشتر است که باعث میشود این محصول مقاومت و کیفیت بالاتری داشته و یکی از بهترین گزینههای ممکن برای کاربریهای صنعتی و استفاده در پروژههای ساختمانی بزرگ باشد.
ناودانی دهشیر یزد
این کارخانه در سال ۱۳۸۷ و با هدف ناودانی تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه دهشیر یزد از استاندارد ملی شماره ۱-۴۴۷۷ و استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 در ساخت ناودانیهای سنگین و از استاندارد روسی GOST 8240: ناودانی 1997 در ساخت ناودانیهای سبک استفاده میکند. سایز ناودانی تولیدی این کارخانه بین ۶ تا ۱۲ متغیر است. قیمت ناودانی دهشیر یزد نیز همچون قیمت سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داد.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
کاربرد ناودانی در ساخت سازههای فولادی
ناودانیها به همراه تیرآهن و سایر مقاطع فولادی در ساخت ساختمانهای مختلف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر آن امکان استفاده از این محصول بهصورت ناودانی تیرچه، تسمه و مهاربند هم وجود دارد.
۱. ناودانی نوردی
در این روش، شمش خام حرارت دیده از بین غلتکهای نورد عبور کرده و ضخامت آن کاهش مییابد. ناودانیهای تولیدشده به این روش به نام فابریک معروف هستند.
به طور معمول برای تولید ناودانی پرسی از ورقهای فولادی سیاه استفاده میشود اما با توجه به نیاز در روش تولید پرسی از ورقهای استیل و گالوانیزه نیز میتوان استفاده نمود که به طور معمول گران تر از ناودانیهای فولادی هستند. همچنین در مورد ناودانی پرسی، باید توجه داشته باشید که با توجه به محدودیتهای دستگاه رول فرمینگ، فقط تولید ناودانیهایی با ضخامت کمتر از 6 میلی متر در این روش ممکن میباشد.
تاریخچه ناودانی
پس از جنگ جهانی دوم، تولید آهنآلات و سازههای فلزی به طرز شگفتآوری پیشرفت کرد، به طوری که تعداد کارخانههای تولید فولاد در سراسر جهان نسبت به قبل سه برابر افزایش قيمت ناودانی یافت و منجر به افزایش تولید محصولات فولادی شد. ناودانی نیز یکی از این محصولاتی میباشد. در واقع مصرف ناودانی به پس از جنگ جهانی دوم باز میگردد. این پروفیل در ابتدا غالبا در ساختمانسازی استفاده میشد؛ اما با گذر زمان و با افزایش صنایع مختلف، سفارش کلیه محصولات فولادی و بخصوص ناودانی افزایش یافت و کارخانجات به تولید بیشتر قطعات فولادی پرداختند.
مشخصات ناودانی اروپایی
ناودانی اروپایی اصطلاحی است که برای ناودانیهای تولید شده بر اساس استاندارد اروپا مدل UNP به کار برده میشود. این استاندارد، ضخامت بیشتر و در نتیجه وزن بیشتری را برای ناودانیها تعریف کرده است. ناودانیهای تولید شده بر ناودانی طبق این استاندارد مطابق با وزنهای اعلام شده در جدول اشتال وزنی ساخته شده و به عبارتی ناودانی سنگین محسوب میشوند. ویژگی و مشخصات اصلی ناودانی اروپایی وزن و ضخامت بیشتر است که باعث میشود این محصول مقاومت و کیفیت بالاتری داشته و یکی از بهترین گزینههای ممکن برای کاربریهای صنعتی و استفاده در پروژههای ساختمانی بزرگ باشد.
ناودانی دهشیر یزد
این کارخانه در سال ۱۳۸۷ و با هدف ناودانی تولید انواع نبشی، ناودانی و تیرآهن فعالیت خود را آغاز کرد. مجموعه دهشیر یزد از استاندارد ملی شماره ۱-۴۴۷۷ و استاندارد اروپایی DIN EN 1026-1:2009 در ساخت ناودانیهای سنگین و از استاندارد روسی GOST 8240: ناودانی 1997 در ساخت ناودانیهای سبک استفاده میکند. سایز ناودانی تولیدی این کارخانه بین ۶ تا ۱۲ متغیر است. قیمت ناودانی دهشیر یزد نیز همچون قیمت سایر مقاطع فولادی تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار داد.
ساختن تیرها و ستونهای ساختمانی
تولید تجهیزات صنعتی
ساخت خودروهای سنگین
ساخت یدککشها
به عنوان بکسل در یدککشها
به عنوان متصلکننده و نگهدارنده بدنه
در باربند کامیونها به منظور استحکامبخشی به اتاق باربند
کاربرد ناودانی وال پست
وال پست نوعی چهارچوب از جنس پروفیل، ناودانی یا نبشی است که به منظور توزیع صحیح نیروهای وارد بر دیوار در سازه استفاده میشود. با استفاده از وال پست ضمن افزایش استحکام دیوارهای سازه در برابر نیروهای وارده، میتوان عملکرد آنها را نیز یکپارچه کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در موردتفاوت نبشی و ناودانی کلیک کنید.
کاربرد ناودانی در ساخت سازههای فولادی
ناودانیها به همراه تیرآهن و سایر مقاطع فولادی در ساخت ساختمانهای مختلف تجاری و مسکونی مورد استفاده قرار میگیرند. علاوه بر آن امکان استفاده از این محصول بهصورت ناودانی تیرچه، تسمه و مهاربند هم وجود دارد.
۱. ناودانی نوردی
در این روش، شمش خام حرارت دیده از بین غلتکهای نورد عبور کرده و ضخامت آن کاهش مییابد. ناودانیهای تولیدشده به این روش به نام فابریک معروف هستند.
به طور معمول برای تولید ناودانی پرسی از ورقهای فولادی سیاه استفاده میشود اما با توجه به نیاز در روش تولید پرسی از ورقهای استیل و گالوانیزه نیز میتوان استفاده نمود که به طور معمول گران تر از ناودانیهای فولادی هستند. همچنین در مورد ناودانی پرسی، باید توجه داشته باشید که با توجه به محدودیتهای دستگاه رول فرمینگ، فقط تولید ناودانیهایی با ضخامت کمتر از 6 میلی متر در این روش ممکن میباشد.
تاریخچه ناودانی
پس از جنگ جهانی دوم، تولید آهنآلات و سازههای فلزی به طرز شگفتآوری پیشرفت کرد، به طوری که تعداد کارخانههای تولید فولاد در سراسر جهان نسبت به قبل سه برابر افزایش قيمت ناودانی یافت و منجر به افزایش تولید محصولات فولادی شد. ناودانی نیز یکی از این محصولاتی میباشد. در واقع مصرف ناودانی به پس از جنگ جهانی دوم باز میگردد. این پروفیل در ابتدا غالبا در ساختمانسازی استفاده میشد؛ اما با گذر زمان و با افزایش صنایع مختلف، سفارش کلیه محصولات فولادی و بخصوص ناودانی افزایش یافت و کارخانجات به تولید بیشتر قطعات فولادی پرداختند.
- 이전글Begin By Meeting With The Steve Jobs Of The Peritoneal Mesothelioma Asbestos Industry 24.09.29
- 다음글The Most Worst Nightmare About Ghost Immobiliser Cost Relived 24.09.29
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.