اصول و مفاهیم مقدماتی سئو سایت

페이지 정보

profile_image
작성자 Concepcion
댓글 0건 조회 19회 작성일 24-09-27 15:28

본문

یک سری اصول و مفاهیم مقدماتی در سئو سایت وجود دارد که باید آن‌ها را بشناسید. مثلا باید مفهوم متاتگ‌ها (Meta Tags) را بدانید. بدانید تگ‌های H چه هستند و چرا استفاده می‌شوند. URL را درک کنید و بدانید چه تاثیری در سئو سایت دارد. بک لینک (Back link) چیست و چقدر برای سایت اهمیت دارد. منظور از محتوا چیست و چرا به محتوا پادشاه می‌گویند. کلمه کلیدی (Keyword) چیست و dg ding آیا همه چیز کلمات کلیدی هستند؟ رابط کاربری (User Interface) و تجربه کاربری (User Experience) به چه معنا هستند و چرا نقش مهمی در سئو سایت دارند؟

سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیک‌ها و روش‌های مورد طراحی وب سایت اعتماد موتور جستجو استفاده می‌کند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبه‌بندی‌ها سایت‌ها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیک‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند. کسی در دنیای بیرون نمی‌تواند ادعا کند که زیر و بم رتبه‌بندی گوگل را می‌داند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وب‌مسترها قرار داده تا سایت خودشان تبلیغات را بهینه کنند. بقیه روش‌ها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارش‌هایی که گوگل منتشر می‌کند بعضی از تکنیک‌ها در سئو سایت به شدت نفع شده‌اند. مثل لینک‌سازی اسپم و تولید محتوای بی‌کیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی می‌کند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینک‌گیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینه‌سازی سایت برای موبایل و غیره.

لینک بیلدینگ تا حدودی بدنام شده است چون فعالیت های بیش از اندازه و غیر اصولی بک لینک گرفتن از سایت های دیگر برای کسب رتبه های بالاتر منجر به سوء استفاده از این موضوع شده است. برخی از سئوکاران پیوندهایی از سایت هایی دریافت می کنند که هیچ ارتباط موضوعی با سایت خودشان ندارد و البته در برخی موارد دیگر، لینک هایی را از سایت های مختلف نیز خریداری می کنند.

چرا سایت خدماتی ؟
امروزه پیاده‌سازی انواع کسب‌و‌کار خدماتی بدون استفاده از امکانات دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ منجر به موفقیت نمی‌گردد. طراحی وب سایت سایت خدماتی موجب آشنایی بیشتر مخاطبان با خدمات یک مجموعه می‌گردد و موجب رونق کسب‌و‌کار آن خواهد شد.

همانطور که از این اسم باید حدس زده باشید. سئو کلاه سفید یعنی با قوانین و مقررات موتور جستجو خوب باشید و قانون‌شکنی نکنید. تمرکز اصلی شما مخاطب باشد نه موتور جستجو. یعنی تمام استانداردهای موتور جستجو مثل گوگل را رعایت کنید و هیچ رفتار مشکوک و غیرقابل قبول نداشته باشید. یعنی کاملا طبیعی بر روی سایت خود متمرکز شده و سعی کنید بهترین چیزهایی را که می‌توانید در سایت خلق کنید تبلیغات که این موضوع نقطه مقابل سئو کلاه سیاه است.
سئوکار کلاه سفید کیست؟

دسترسی آسان و سریع به محصول
امکان مقایسه و جستجوی محصول
روش ثبت‌نام کاربران جهت خرید
روش و نوع پرداخت هزینه خرید

لینک بیلدینگ یک فعالیت فراگیر است و یا شاید باید باشد. این موضوع به این معنی است که شما باید با افراد مختلف ارتباط بگیرید و از آنها بخواهید در طراحی وب سایت مورد وب سایت شما بنویسند و به آن لینک دهند. به تجربه به این نتیجه رسیده ام که اگر شخصاً اقدام به نوشتن ایمیل و بیانیه های مطبوعاتی، برقراری تماس تلفنی و صحبت در مورد محصول خود به افراد مختلف بکنید، نتایج بهتری بدست می آورید. و البته در این مسیر شبکه های اجتماعی را فراموش نکنید و از مزایای آن غافل نشوید. پلتفرم هایی مانند توییتر دسترسی به افراد و مشاغل خاص را بسیار آسان تر کرده . اگر محصولات و محتوای سایت شما خوب و با کیفیت باشد، و نیاز مخاطبان شما را برآورده بکند، به طور طبیعی افرادی پیدا می شوند که علاقه مند به نوشتن در موردش هستند. اکثر وبلاگ نویسان و روزنامه نگاران به محتوا نیاز دارند، بنابراین ارائه محصولات با کیفیت و خاص خودتان به آنها باعث خوشحال شدنشان می شود!
لینک‌های Do-follow در مقابل no-follow
لینک‌های Do-follow در مقابل no-follow

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이용약관 개인정보처리방침 개인정보 제3자 제공동의 이메일주소 무단수집 거부

인리치 아카데미

대표 강범구

주소 서울특별시 강남구 봉은사로 317, 3233호 (아모제논현빌딩)

사업자등록번호 717-07-01881

통신판매업신고번호 제2023-서울강남-02906호

문자전용 0506-050-7997 (평일 오전10시~ 오후6시)

제휴문의 enrichedu3@naver.com