برند و برندسازی چیست؟

페이지 정보

profile_image
작성자 Francine
댓글 0건 조회 19회 작성일 24-09-25 04:12

본문

link-blog-ding-002.webpماموریت گوگل ساخت موتور جستجوی کاملی است که به مردم کمک می کند آنچه را که به دنبالش هستند پیدا کنند، به همین دلیل است که ساختن وب سایت و استراتژی بازاریابی شما با این هدف راه حلی مناسب و بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ تاثیرگذار است.

بک‌لینک‌ها برای گوگل و سایر موتورهای جستجو ارزشمند هستند و یک فاکتور برای رتبه‌بندی به حساب می‌آیند. اما واقعا هر بک‌لینکی باارزش است؟
مثلا فکر کنید شما در حوزه فروش وسایل خانگی در ایران فعالیت می‌کنید. آیا لینک دادن یک سایت بسیار ضعیف ژاپنی به صفحات شما به نفعتان بوده یا کمکتان می‌کند؟ خیر اینطور نیست. لینک‌هایی که دریافت می‌کنیم باید digi ding تا حد ممکن قوی و مرتبط باشند و سایت لینک‌دهنده اسپم نباشد.
اما مزارع لینک یک سری سایت هستند که سایر سایت‌ها را به هم لینک کرده و در قبال آن پولی دریافت می‌کنند. یعنی مزارع لینک سعی می‌کنند به صورت غیرطبیعی برای وب‌سایتها لینک بگیرند. این برای سایت شما اصلا خوب نیست. چون لینک‌های دریافتی از این مزارع ارزشی ندارند. لینک‌هایی که مزارع لینک تولید می‌کنند به ۳ دلیل مشکل دارد :
۱. در اکثر موارد نامرتبط هستند
۲. در اکثر موارد بی‌کیفیت هستند
۳. توسط انسان تولید نمی‌شوند

این تجربه قرار است در سال ۲۰۲۴ منتشر شود. از دیدگاه ترافیک، پیش‌بینی می‌کنم که این امر به طور بالقوه می‌تواند نرخ کلیک را برای وب‌سایت‌های زیر این عکس فوری ا کاهش دهد، که این موضوع در سئو برای ما بسیار ترسناک است.

کلمه کلیدی کلماتی است که محتوای پست ما را تشریح می‌کنند و دیجی دینگ بیشتر توسط کاربران در سرچ باکس موتور جستجو وارد می‌شوند. استفاده از کلمات کلیدی باید متوازن با متن و به اندازه باشد. طوری که خوانایی متن حفظ شود. هر گونه افراط در به کارگیری کلمات کلیدی برای موتور جستجو یک زنگ خطر بوده و هوشیارش می‌کند. بعضی از ابزارهای سئو مثل افزونه سئو وردپرس Yoast چگالی کلمات کلیدی را تعریف کرده و می‌گویند تعداد کلمات کلیدی در یک پست بین ۰.۵ تا ۲.۵ باشند. (من خیلی موافق شمردن کلمات کلیدی نیستم و معتقدم یک صفحه باید با چندین کلمه کلیدی رتبه بگیرد. نه تمرکز روی یک کلمه خاص و تکرار آن در متن)
Doorway pages یا صفحات درگاه :

Basic-SEO-concepts-blog-pic-001.webpیک روش مرموز و ناجوانمردانه در سئو کلاه سیاه است. در Cloaking سایت برای کاربر واقعی به یک شکل نمایش داده می‌شود و برای موتور جستجو به یک شکل دیگر. Crawler سایت را می‌خزد و صفحات را با توجه به ساختاری که خودش می‌بیند ذخیره می‌کند. اما این چیزی نیست که کاربر دنبالش است و بیشتر یک محتوا برنامه‌ریزی شده برای موتور جستجوست. Cloaking را می‌توان همکار و شریک جرم Doorway pages دانست. چون در تکنیک Doorway Page از تکنیک Cloaking استفاده می‌شود.
مثلا می‌توان چند خط کلمه کلیدی را از دید کاربر پنهان کرد. اما موتور جستجو آن را دیده و در رتبه بندی تاثیر داده است. مثلا این کلمه سئو سفید شده و برای شما قابل دیدن نیست اما موتور جستجو آن را می‌بیند.
ببینید همین الان فکر Cloaking را از سر خودتان بیرون کنید. گوگل رسما اعلام کرد که با Cloaking مخالف است و چیزی به عنوان کلاکینگ سئو کلاه بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ سفید وجود ندارد. گوگل تمام سبک‌های پنهان‌کاری را بر خلاف قوانینش می‌داند. به عنوان کسی که مسئولیت بهینه‌سازی یک سایت را به عهده خواهید گرفت باید از این روش دوری کنید. استفاده از این تکنیک‌ حال سئو سایت شما را بدتر می‌کند.
Link farm یا مزرعه لینک یا link wheels یا link network :

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

이용약관 개인정보처리방침 개인정보 제3자 제공동의 이메일주소 무단수집 거부

인리치 아카데미

대표 강범구

주소 서울특별시 강남구 봉은사로 317, 3233호 (아모제논현빌딩)

사업자등록번호 717-07-01881

통신판매업신고번호 제2023-서울강남-02906호

문자전용 0506-050-7997 (평일 오전10시~ 오후6시)

제휴문의 enrichedu3@naver.com